TMW konverentsil osaleb ligi 1300 muusikatööstuse esindajat ning esineb üle 100 valdkonna tippspetsialisti ja teerajaja kogu maailmast.
Konverentsi avab reedel, 4. aprillil kell 10 kultuuriminister Heidy Purga kõne. Euroopa loomemajanduse innovatsioonipoliitika platvormi ekip kohtumisel analüüsitakse globaalsete digiplatvormide mõju muusikatööstusele. Kahepäevase programmi avapaneel “Setting the Stage: The World We Operate In” loob pildi Euroopa muusikatööstuse positsioonist üleilmsel tasandil.
Euroopa muusikatööstuse ökosüsteemist ja konkurentsieelistest teevad ettekande Reeperbahni festivali direktor Detlef Schwarte ja Hannoveri ülikooli meedia- ja muusikaettevõtluse professor Dr. Carsten Winter, peegeldades ka ekip-i ümarlaual käsitletavaid väljakutseid. Päevakajaline on arutelu sellest, kuidas käituda poliitiliste konfliktide keerises – kas võtta selge seisukoht boikoti või tühistamisega või otsida konstruktiivse dialoogi võimalusi.
Tehistaibust on saanud meie igapäevaelu ja -töös lahutamatu kaaslane ja jõuline mängumuutja. Konverentsil otsitakse vastuseid küsimustele, kas ta on muusikaloomes partner, konkurent, kaaslooja või plagiaator. “Õõvaoruga” kohanemist mõtestab David “Zero” Reiterer Austria grupist Lucy Dreams, milles tegutseb ka tehisintellekt Lucy.
Valdkonna inimlikum pool avaneb aruteludes, mis käsitlevad vaimset tervist, ligipääsetavust ja heaolu. Planeedi Maa helilisi mõõtmeid uurib “EarthSonic” sessioon koos Joseph Deaniga, kes esineb artistina Natural Symphony nime all, uurides looduse ja inimloomuse vahelisi varjatud seoseid,
Mängunduse ja muusika põnevat ja üha mõjukamat sümbioosi käsitlevad Geisha Ninja Samurai tegevjuht Andrii Zaitsev ja De Wind Musicu muusikajuht Irma de Wind. Produtsent Albin Nordqvist avab K-popi hittide loomise köögipoolelt uksi Aasia turgudele.