Kuidas TikToki abiga publikut võita?

Copy
Foto: Foto: TMW pressimaterjal

Maailmas väga populaarseks muutunud mobiilirakendusest TikTok tuleb juttu ka Tallinn Music Weeki konverentsil. Eesti Kunstiakadeemias 28.–29. augustil toimuv TMW 2020 konverents saab teoks uuenduslikus hübriidformaadis, mis hõlmab nii füüsilist kohalolu võimaldavaid kui ka digitaalseid tegevusi.

Konverentsi raames toimuval sessioonil jagab Harry Tidswell jagab peamisi strateegiaid ja teadmisi, mille abil saab TikTokis publikut köita. Tidswell on mobiilse videoreklaamiplatvormi Fanbytes muusikapartnerluse juht. Fanbytes aitab brändidel võita Generatsioon Z südameid. Pärast Fanbytesega liitumist 2020. aasta alguses on Harry aidanud artistidel ja plaadifirmadel, sealhulgas Universalil, Sonyl ja Warneril, jõuda loovate sotsiaalsete kampaaniate kaudu miljonite noorteni.

Tagasi üles