Disaini- ja arhitektuurigaleriis Hiiumaa restorani Ungru juhitud TMW pop-up kohvikusse kogunes iga päev täismaja jagu einestajaid ja avalike vestluste kuulajaid. Põnevaid aruteluteemasid jagus „TMW jutud“ vestlustel linnakultuuri tulevikustsenaariumide esitlustest kosmilise ilumeele lahkamiseni. TMW raames toimus taas ka professionaalne laulukirjutajate laager, millest võttis osa 30 laulukirjutajat ja produtsenti, neist 13 Eestist ja 17 välisriikidest.
Kuni kolmapäeva, 5. aprilli südaööni kestab Telia ja Spotify ning TMW poolt ühiselt korraldatud festivali publiku lemmikartisti valimine, mille võitja avalikustatakse järgmise nädala jooksul. Lisainfo.
Kuni reede, 7. aprillini kestab TMW videokonkurss #hoolin, mis tutvustab viise, kuidas nutikalt tegutsedes vähem keskkonda saastada, loodusressursse jätkusuutlikult kasutada, teadlikult tarbida ning kõikidele ühiskonnaliikmetele võrdseid võimalusi tagada. Konkursil osalemiseks tuleb käepäraste vahenditega filmida kuni minutipikkune lühiklipp, milles osaleja tutvustab oma lubadusi, kogemusi ja näpunäiteid keskkonnahoiu, teadliku tarbimise ja taaskasutuse teemadel või turvalisemasse elukeskkonda ning inimõiguste parandamisse panustamisel.
Kümnes Tallinn Music Week toimub 2.–8. aprillil 2018. Festivalipassid hinnaga 35 EUR ja konverentsipassid hinnaga 100 EUR on müügil veebipoes.
Tallinn Music Week 2017 numbrites:
250 esinejat 32 riigist
36 823 festivalikülastajat
1193 konverentsi delegaati, neist 879 välisriikidest
132 välisajakirjanikku
80 festivali toimumispaika
250 000 veebilehe külastust 150 riigist
Tallinn Music Week 2016 numbrites:
250 esinejat 30 riigist
34 676 festivalikülastajat
1036 konverentsidelegaati, neist 781 välisriikidest
128 välisajakirjanikku
70 festivali toimumispaika
195 505 veebilehe külastust 144 riigist
Tallinn Music Week tänab oma toetajaid ja partnereid:
Esitleja: Nordea pank.
Peatoetajad: Telia, Nordic Hotel Forum, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus / Visit Estonia ja Eesti Meedia
Festivali keskus ja ametlik hotell: Nordic Hotel Forum
Partnerid: Uber, Viru Keskus, Telliskivi Loomelinnak, Solaris, Music Estonia, MTÜ Mondo, Lingvist, Tuborg, LaMuu, Fritz-Kola, Moe Peenviinavabrik, arhitektuuripraksis PART jt
Toetajad: Kultuuriministeerium, Tallinna Kultuuriamet, Tallinna Ettevõtlusamet, Euroopa Regionaalarengu Fond, Kanada Saatkond, Briti Nõukogu, Rootsi Saatkond.
TMW keskkonnateadlikkuse ja kestliku arengu algatust toetavad Keskkonnaministeerium, MTÜ Mondo, Euroopa Komisjoni Eesti Esindus, Riigikantselei, Rootsi Saatkond ja KODA by Kodasema.
Festivali veebileht ja #hoolin kampaania: Velvet
Festivali äpp: Festivality
Festivali tunnuskujundus: Mariana Hint-Rääk, Viktor Gurov
Muusikakogumikud: Eesti Pops