Lõpuks võttis ohjad enda kätte Helsingist kohale tulnud Lil Tony, kelle plaadikogusse kuulub üle kolmekümne tunhande vinüülplaadi ja mõelge ise, mis siis juhtuma hakkas. Ühel hetkel oli saal moodsat tantsurahvast täis ja pidu laes. Selles saalis õnneks puudus dj ja rahva vaheline aedik, mis võimaldas igaühel musa mänginud isikut tänada või niisama kompliment teha.
Mustpeade Maja keldrisaalis astus üles hoopis teisest maailmast ja kultuuriruumist pärit rühmitus nimega Barfak, kes olid kohale tulnud Teheranist. Kuigi TMW kodulehel on kirjas, et Barfak on progressiivse elektroonilise ambient-fusioni bänd, siis tegelikkuses jääb nendest sõnadest selle reserveeritud ja võrdlemisi melanhoolse vaibiga ansambli kirjeldamiseks kõvasti puudu. Lühidalt öeldes on see live-ansambel, mida tasus iga hinna eest kuulama minna juba eurooplasele eksootilise kontrasti pärast, mida sellest ansamblist kiirgas.
Kujutage hetkeks ette kümneminutilisi Lähis-Ida päritolu instrumentaalpalasid, mille vahel vokalist kordagi publiku poole ei vaata, lihtsalt laval mikrofoni taga seisab ja natuke nukrameelselt maha vaatab. Nad ise usuvad, et kõikides muusikastiilides toimub evolutsiooniline protsess ehk "vanadest klišeedest vabanemine".
Barfak on veendunud, et inimestel tuleb olla looduse rütmidega kooskõlas – ikka selleks, et jääda ellu ning leida õnn. Instrumentide valik on teine aspekt, mis väärib nende puhul käsitlemist. Muusika oli üles ehitatud pisut c-kategooriat meenutavale algupärasele süntesaatoribiidile või mõnele arhailisele 8- bitisele taustale, mida saatsid kaks kitarristi, tüdruk löökpillidel (käsitrumm ja savist mannerg) ja naisvokalist, kes läbi kajavokoodri lugude nimesid mikrofoni lausus. Meeleolu oli midagi surma ja sünni vahepealset, kus lõpuks siiski tänuväärne rahu leiti. See ansambel meeldiks kindlasti Marju Kõivupuule.